.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بعد از مرگ بروسلی؛ همسرش با چه کسی ازدواج کرد؟
لیندا همسر بروسلی بعد از مرگ بروسلی زندگی بسیار متفاوتی را آغاز کرد و در این راه ازدواج هایی انجام داد که بسیار پر سر و صدا بودند.
بعد از مرگ بروسلی؛ همسرش با چه کسی ازدواج کرد؟

بروسلی استاد تکرار نشدنی هنرهای رزمی در سال ۱۹۵۶ با همکلاسی خود بنام لیندا آشنا شد و ازدواج کرد ولی عمر این ازدواج چندان طولانی نبود و زن بروسلی، در جوانی بیوه گشت. تنهایی او را در شرایط دشواری قرار داد تا اینکه لیندا بالاخره تصمیم به ازدواج گرفت.

 

لیندا لی کادول برای دومین بار در سال ۱۹۸۸ با تام بلیکر ازدواج کرد ولی این پیوند کوتاه مدت بود و آنها در سال ۱۹۹۰ از هم جدا شدند ولی یک سال بعد همسر بروس تصمیم گرفت دوباره ازدواج کند و اینگونه شد که در سال ۱۹۹۱، با کارگزار سهام بروس کادول ازدواج کرد و آن دو در جنوب کالیفرنیا ساکن شدند.

 

یکی از مرگ هایی که پس از گذشت سالها، همچنان برای برخی یک معما تلقی می شود، علت مرگ بروسلی محبوب است. گزارشات رسمی منتشر شده علت را اینگونه توصیق می کنند که استاد در 20 ژوئیه 1973 بعد از یک خواب عمیق به کما رفت و تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیحه ماند و درگذشت.

 

با وجود حدس و گمان های بسیار در رابطه با مرگ بروسلی، دانشمندان و پژهشگران، اختلال عملکرد کبد را به عنوان دلیل مرگ بروسلی معرفی کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند مصرف زیاد آب باعث هیپوناترمی ادم مغزی (تورم مغزی) شده و منجر به اختلال در عملکرد کبد شده است.

 

     

     

     


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.